« グランド・フィナーレ | Main | 頭がいい人、悪い人の話し方 »

March 19, 2005

ミッションX

ミッションX』 を見ました。

ヨーロッパで大ヒットを記録したアクション映画のハリウッド版なんだそうです。
父親の手術費を捻出するため、母親の作った銀行のセキュリティを娘が突破してしまうという、実は凄いストーリー。
パソコンが得意な友達と、メカが得意な友達。
皆、小学生? さすがに中学生か。

主役の娘(クリステン・スチュワート)がうまいこと3角関係をたもちつつ? 各々大活躍。
それぞれがなかなか凄いレベルにありますよ~ホント。
私なんて全く歯がたちませんから...。
末恐ろしい子供達です。
そして銀行強盗は見事成功!したのかな?。
プチ オーシャンズ11かミッションインポッシブルか?とまで言うと少し言い過ぎ?。
しかし、空中に金庫をおいた母親も凄いが、そいつを突破してしまう子供達はやっぱり凄いですよ。 (;´Д`)
まぁ映像的には、ぱくったかな~って思ったりもしましたが、楽しいから良しとしましょう。

そういう事でストーリーのオリジナル性も求めてはいけないのかもしれません。
ですが、フリークライミング、ハッキング、カーチェイス、そして家族愛。
見所はなかなかあると思います。
時間的にもダラダラせずスパッと終わりますし、強盗したわりに巧いことハーッピーエンド。
父親も無事に復活して良かったなぁ。 (*´д`*)
こういう作品も有りかな?って思いました。

|

« グランド・フィナーレ | Main | 頭がいい人、悪い人の話し方 »

Comments

Thanks for a marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you might be a great author. I will be sure to bookmark your blog and will come back very soon. I want to encourage you to ultimately continue your great work, have a nice weekend!

Posted by: spider-man unlimited hack | August 09, 2015 at 09:55 AM

always i used to read smaller articles or reviews that also clear their motive, and that is also happening with this paragraph which I am reading here.

Posted by: Allie | August 13, 2015 at 10:16 PM

There's certainly a great deal to find out about this issue. I really like all the points you've made.

Posted by: spider man unlimited ios hack | September 07, 2015 at 04:24 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/80479/3360122

Listed below are links to weblogs that reference ミッションX:

« グランド・フィナーレ | Main | 頭がいい人、悪い人の話し方 »